loading...
loves city
erfan sky بازدید : 5 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

اگر شما تنها هستید اگر می خواهید که دوست
دختر پیدا کنید پس با ما باشید
:


1- اولین راه یکی از بهترین راهها می باشد
و صد در صد تضمینی است


در ابتدا با یک پسر دوست بشوید و بعد در
فرصتی مناسب ضربع ای محکم به میان دو پای او بزنید ! حالا شما یک دوست دختر دارید


البته مطمئناً به عنوان پاداش به شما یک
زندان نقلیخواهند داد که تا آخر عمر در رفاه باشید . آخه شما یک نابغه اید و نباید
در اجتماع سختی بکشید
.


2-اگر از زندان نقلی خوشتان نمی آید ! ( چه
زیاده خواه !!! ) می توانید از هما روشهای قبلی مخزدن و ... استفده کنید

.


البته این روش خطراتی نیز دارد که درسطح
معمولی شامل پایین آمدن دک ودهان توسط برادر محترم دختر خانم مخزده شده و در سطح پیشرفته
کشته شدن توسط پدر محنرم دختر خانم مخزده شدهمی باشد البته این حسن را نیز داردکه شما
معروف می شوید و عکس شما را به عنوان کسی که در راه مبارزه با تنهایی کشته شده است
چاپ خواهند کرد
.


3- اگر از کشته شدن هم خوشتان نمی آید ( شما
دیگر خیلی زیاده خواه هستید !!!! ) و اگر دسترسی به اینترنت دارید می توانید


با دوست - از نوع پسر - خود هماهنگ کرده
تا در زمانی که شما رو خط
( on line سابق ) هستید او هم با یک ID ( به جون خودم فارسیشو بلد نیستم ) دخترانه رو خط بیاید تا با خیال راحت
همه ی حرفهایی را که قصد داشتید به دوست دخترتان بگویید برای او بگویید و حتی می توانید
بدون ترس و لرز شماره تلفن و آدرس نیز به او بدهید . یادتان باشید که مدام به خودتان
تلقین کنید که در حال صحبت با یک دختر هستید
!!!!


4- واالله ما که دیگر چیزی به ذهنمان نمی رسد
. شما را به خدا اگر چیزی به ذهنتان رسید ما را نیز در جریان بگذارید



در آخر اینکه اگه ار من می شنوید بی خیال
اینجور بچه بازیها بشوید و به درس و مشقتان برسید
!!!!!!!!!!!



طنز: شیطنت های دوست دخترم


 


دیدم از یه شماره ی رند بهم زنگ زدن ,آقای
آرزومندی ؟ شما خانوم دلارام قدیری رو میشناسین ؟ گویا رابطه داشتین با هم , پدر ایشون
از دستتون شکایت کرده , عصری با پدرتون تشریف بیارین اداره منکرات سعادت آباد


 منم مغزم سرویس شده, گفتم به بابااینا بگم, بعدا خودشون بفهمن خیلی گن
کاری میشه
,


 به بابا گفتم , اول یه سیلی محکم خوابونده زیر گوشم , گفت هر چی بت بگن
خودم
۲ تا میذارم روش بدترشو بت میگم پسره ی بی حیا


 عصری داریم میریم , داشتیم ماشین و پارک می کردیم که دیدم همون شماره
زنگ زده تا برداشتم دیدم یه صدای آشنایی میگه کجایی آقای آرزومندی ؟ دیدم از اونور
صدای خنده ی یه سری آدم داره میاد , فهمیدم سرکاریه
,


 کلی با خودم فک کردم الان به بابام بگم باز می خوابونه زیر گوش من , گفتم
میریم اونجا میگن اشتباه شده دیگه بی خیال میشه


 رفتیم تو بابام گفت ما اون مورد شکایت پدر دختر هستیم , دیدم یه مرد سیبیل
کلفتی از اونور اومد میگه تو جوجه اومدی دختر منو اغفال کردی ؟ با بابام منو
۲ تایی گرفتن زیر کتک


 بعد کلی ضرب و شتم فهمیدن که اشتباه شده و مرد کلی معذرت خواهی کرده میگه
از اولم گفتم دختر من انقدم خر نیست که گول تو بدقیافه ی سوسول و بخوره


 


=============


 


برسونمت خانم خوشگله؟


 


داشتم از باشگاه برمی گشتم , یه دختر خوشگل
بغل خیابون وایساده بود, هی بوق زدم براش , گفتم برسونمت خانوم خوشگله, هر چی گفتیم
محل سگم بمون نذاشت, منم از سر ضایگی سرم و کردم بیرون گفتم حالا خوبه مالی هم نیستی
,
۱۰ تا بهتر از تو رو دارم دم دست


 رفتم آرایشگاه که قرار بود عصر بریم واسه داداشم خواستگاری یکی از همکاراش,
تا رفتیم تو دیدم دختره خواهر همکار داداشمه, حالا هی مامان من بهم میگه خواهرشم خیلی
خوشگله, بگیرمش واسه تو علی, به اونام میگه پسرای من یکی از یکی پاک تر هزار ماشالا,
خواهره هم هی میگفت بعله بعله, معرف حضور هستن


 


—-


 طنز : عاقبت دختر بازی در پارک


 


تو پارک یه دختر خوشگل یه کم اونورتر رو
نیمکت نشسته بود


 منم همش حواسم به اون بود, تا نگاش به من میوفتاد روشو بر می گردوند


 دیدم اصلا محل نمیده بی خیال شده بودم و رومو برگردوندم, بعد چند دقیقه
برگشتم دیدم نیست ولی کیفش رو نیمکت جا مونده, من گفتم دیگه چنین فرصتی برای مخ زدن
گیر نمیاد، پا شدم ورداشتم کیفشو اینور و انور دوییدم ببینم کجا رفته , یهو دیدم
۱۰ تا مامور دورمو گرفتم میگن


 بخواب زمین, اینجا محاصره است , هیجا نمی تونی بری


 یکشون اومد طرفم میگه بچه کجاست ؟ به نفع خودته همکاری کنی


 بعد کلی داد بیداد فهمیدم دختره با آدم رباها قرار داشته, کیف پر از پول
و گذاشته رو نیمکت اونا بیان وردارن
,


 


—–


 


طنز : منو لکسوس این همه خوشبختی محاله


 


تو ترافیک پشت لکسوس یه دختره وایسادم
, گفتم علی یه سنگی تو تاریکی بنداز شاید مخشو زدی


 آروم دنبالش راه افتادم , داشتم فک می کردم برم بغلش بگم نِگَه داره آدم
حسابمون نمی کنه , می پره


 آروم زدم به پشتش , زدیم بغل , دختره پیاده شد شاکی


 حواست کجاس ؟ کوری مگه ؟ چی کار کردی ماشین و


 منم یه ژست بهت زده گرفتم و الکی با لکنت گفتم


 ببخشیییید , من شرممنده اممممم , به خدا یه لحظه تو آینه چشماتون و دیدم
اصلا یهو قلبم یه جوری شد , نفهمیدم چی شد , من معذرت می خوام


 دختره یکم نرم شد گفت


 ای بابا , بیشتر مراقب باش آقا پسر , خدا رو شکر چیزی نشد , اگه بلایی
سرت میومد چی , ارزشش و داشت آخه ؟


 گفتم خیلی بیشتر از اینا ارزش داشت آشنایی با یه بانویی مثل شما


 تو همین هندونه زیر بغل گذاشتناش بودم که دیدم دلارام از ماشین دختره
پیاده شد گفت


 خبببببب , می فرمودید علی آقا , که دلتون یه جوری شد ؟ آزیتا جون سوار
شو , این همون شارلاتانیه که من فک می کردم دوسم داره و همین الان داشتم ازش تو ماشین
تعریف می کردم برات , منم با همین زبونش خام کرد بی شرف


 


=================


 


 


 


با موتور گازیمون برگشتم خونه هوا بارون
بود کوچه هم گل شده بود در زدم مادرم در رو باز کرد ناگهان داشتم میومدم تو دیدم دختر
همسایمون که تازه اومده داره از کوچه رد میشه ذهنم ناگهان جرقه زد همینطور که داشتم
میرفتم تو در رو باز گزاشتم رفتم دنبالش تا شماره بگیرم


 سر پیچ بود پیچید رفت تو خیابون اصلی تا اومدم بپیچم کوچه گل سر خوردم
با کله رفتم تو زمین .حسابی ضایع شدم داشت میخندید از زمین خوردنم اروم گفتم رو اب
بخندی .داداشم اومد گفت علی چی شد کجا میرفتی؟؟؟؟؟؟نمیخواستم بگم دنبال دختره بودم
گقتم نوشابه یادم رفت رفتم بخرم .تا اخر خیابون نگاهم بهش بود همینطوری داشت میخندید
بهم از خجالت دیگه نزدیکش هم نشدم هر وقت میبینمش میزنم کوچه علی چم


 اون شب هیچی گیرم نیومد جر یه اینکه یه اینه شکسته و ابروی رفته موند
رو دستمون


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چرا پسرا جزب دخترا میشن
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 104
  • کدهای اختصاصی

    تم کده ابزار رایگان وبلاگ

    تم کدهساخت کد موزيک آنلاين